Головна навігація
Прес-релізи

Прес-релізи

911 Carrera S

 

 

Дизайн
У дизайні нового 911 втілено ідею спадкоємності поколінь Porsche та наше бачення майбутнього.

Форми, пропорції та лінії силуету відповідають традиції 911 — крила вище капота, круглі випуклі фари, низхідна лінія даху та вікон, що утворюють гострий кут. Як описати зовнішність нового 911? Низький, широкий, стрімкий спортивний автомобіль з родоводом, що почався на гоночному треку.

Легенда? Безумовно. Але тільки тому, що ми не припиняємо її розвивати. Наші дизайнери зробили форми нового 911 ще виразнішими, відкриваючи перед автомобілем нові перспективи. Новий дизайн отримала й система освітлення, зокрема, типові денні ходові вогні з чотирма світлодіодами інтегровано в стандартні біксенонові фари, а поворотні вогні стали ще вужчими. В результаті маємо Porsche, в якому безпомилково розпізнається 911.

Вигляд зміненої передньої частини став ще більш спортивним. Повітрозабірники стали більшими та виразнішими. Аеродинаміка та охолодження регулюються активними повітряними заслінками бічних повітрозабірників.

Дивлячись на новий 911 спереду, стає очевидним, що він має неабиякий апетит до вабливого майбутнього.

Двигун має заднє розташування. Саме в задній частині автомобіля його серце б’ється з 1963 року. І воно стало ще потужнішим завдяки новій конструкції. Змінилися не тільки його параметри, але і вигляд.

Але спочатку поговоримо про функціональність, а потім про форму. Двигун внутрішнього згоряння не може обійтися без повітря. Це закон фізики. Двигуну Porsche потрібно багато повітря. Це закон автоспорту. Двигун з турбонаддувом нових моделей 911 Carrera та 911 Targa 4 може вдихати більше повітря через вертикальні ламелі решітки в задній кришці.
Тривимірні світлодіодні задні габаритні ліхтарі звертають на себе увагу. Вони мають виразну випуклу форму, яка також є типовою для 918 Spyder. Це — дизайн майбутнього в поєднанні з сучасними технологіями.

Характерною ознакою повноприводних моделей є світлова смуга в задній частині автомобіля. В нових моделях 911 її було оновлено — вона стала вужчою, і здається, що вона перетікає в задні габаритні ліхтарі, які відрізняються ще більш рівним світлом. Світлова смуга стає ефектним акцентом в розширеній на 44 мм задній частині повноприводних моделей.
Новий дизайн отримали й одинарні вихлопні патрубки з нержавіючої сталі. У моделей S вони двопоточні. За зразком 911 GT3 патрубки опціональної спортивної вихлопної системи розташовано по центру. Тут форма, функціональність і звук зливаються в гармонійне ціле.

Дизайн яскравий, спортивний, не підвладний часу. Задня частина отримала ще більш чіткі контури, вона виглядає ширше і потужніше. Так ми розуміємо еволюцію легендарного дизайну.

 

 

Двигун, ходова частина, кузов — за кожною деталлю 911 стоять роки досвіду, тисячі ідей і незліченні години досліджень. Навіть найменша інновація гідна написання цілої книги. Але тільки плідна взаємодія всіх складових дозволяє створити цілісну гармонійну концепцію, або — як кажуть іноді наші інженери — унікальну технічну компоновку моделі 911.

Завдяки цьому принципу ще з 1963 року кожен «дев’ятсот одинадцятий» готовий до зустрічі з майбутнім. Схема сидінь 2+2 ідеально підходить для чистокровного компактного спортивного автомобіля, забезпечуючи на диво багато місця в салоні.

Компактний двигун розташовано в задній частині автомобіля, що найкращим чином відповідає концепції 911. Адже таке розташування силового агрегату сприяє високій тязі двигуна та отриманню унікальних вражень від водіння.

Логічно, що багажник у спортивного автомобіля із заднім розташуванням двигуна знаходиться спереду. Це зручно в дальніх поїздках, якнайкраще відповідає умовам повсякденної експлуатації та є яскравою ознакою справжнього спортивного автомобіля.

Раціональне розташування двигуна та багажника створює ідеальні умови для досягнення автомобілем вражаючих гоночних показників, якими ви зможете насолоджуватися щодня.

 

 

Інтер’єр
Інтер’єр Porsche — це результат нашого 60-річного досвіду в області спортивного автомобілебудування. Цей досвід можна відчути на дотик, адже його втілено у матеріалах, завдяки яким автомобіль є комфортним та вишуканим. Цей досвід можна побачити — у спортивному дизайні автомобілів. І цей досвід проявляється кожної миті, проведеної за кермом Porsche.

Це —спортивний автомобіль, придатний до для щоденного використання. Ви це зрозумієте, щойно потрапите до салону, що має великий простір для ніг та над головою.

Нове спортивне кермо всім своїм виглядом викликає асоціацію з автоспортом. Його дизайн запозичений у керма моделі 918 Spyder, поєднуючи стильність, лаконічність і функціональність.

Вперше до стандартної комплектації моделей 911 Carrera та 911 Targa включено систему Porsche Communication Management (PCM). До її складу входять удосконалений навігаційний модуль, який працює он-лайн та отримує інформацію про дорожній рух в режимі реального часу, система голосового управління, модуль Bluetooth® для під’єднання мобільних телефонів та модуль Connect Plus.

Традиції поєднуються з інноваціями. Що отримуємо в результаті? Майбутнє у стилі Porsche.

 

05.12.2018

Запис на тест-драйв
Запишіться онлайн і ми обов'язково зателефонуємо Вам для уточнення деталей.
Чекаємо Вас на індивідуальному тест-драйві в Порше Центр Львів.
Пункти, відмічені *, заповнювати обов’язково.