PDK | |
---|---|
Вартість з ПДВ від, грн. | 7 172 100.00 |
Потужніcть | 427 кВт (580 к. с.) при 6750 об/хв |
Прискорення 0-100 км/год | 2,9 с з опцією Sport Chrono |
Максимальна швидкість | 330 км/год |
Споживання пального/Викиди* Змішаний цикл, л/100 км | 9,1 |
Викиди CO2, г/км | 212 г/км |
Перевагу неможливо пояснити словами. Але іноді досить одного погляду. Саме так сталося з 911 Turbo на Паризькому автосалоні 1974 року. Могутня зовнішність цього автомобіля стала сенсацією.
Перевагу неможливо пояснити словами. Але іноді досить одного погляду. Саме так сталося з 911 Turbo на Паризькому автосалоні 1974 року. Могутня зовнішність цього автомобіля стала сенсацією.
Під час нафтової кризи і спадання темпів автомобілебудування у світі компанія Porsche беззастережно та послідовно продемонструвала свою тверду позицію, створивши перший серійний автомобіль із турбонагнітачем, який працював на відпрацьованих газах. Світ затамував подих. Як і кожного разу при появі нового 911 Turbo відтоді. Без винятку і зараз.
Нашим інженерам вдалося створити дещо направду особливе. Залишаючись відданими концепції 911 Turbo і його динаміці розвитку, вони винайшли автомобіль заново.
Дизайн зберіг свою оригінальність, але його деталі стали виваженішими, стрімкішими, рішучішими. Неперевершена потужність 911 Turbo отримала додатковий імпульс, нові дороги в цифровому світі відкрилися перед ним за допомогою інноваційного модуля Connect Plus.
Справжній спортивний автомобіль. Такий же, як і багато інших? Ні, для нас він абсолютно особливий. Він ідеально уособлює бренд і філософію автомобілів Porsche – вражаючу продуктивність у поєднанні з виваженою ефективністю.
При цьому могутність 911 Turbo — не самоціль. Це ідея, головна якість якої – довговічність. Для нас важливо не тільки те, які потужні наші автомобілі сьогодні, а й те, який вигляд вони матимуть завтра.
Уособлюючи минуле, сьогодення і майбутнє, 911 Turbo має приголомшливу зовнішність, яка пришвидшує пульс самого часу. Без гонитви за зовнішніми ефектами. Не пнучись на передній план.
Адже посісти трон є багато охочих, та переможець буде тільки один.
Ми ніколи не ставили собі за мету йти в ногу з модою. Натомість ми самі створювали моду, апелюючи не лише до вашого розуму, а й до ваших сердець. Ми протиставляли звичайне незвичайному і мінливе вічному.
Ми ніколи не ставили собі за мету йти в ногу з модою. Натомість ми самі створювали моду, апелюючи не лише до вашого розуму, а й до ваших сердець. Ми протиставляли звичайне незвичайному і мінливе вічному.
Це наш шлях, – шлях Porsche. Ми не змінюємо рецепту, а вдосконалюємо інгредієнти. Оновлене лице 911 Turbo з новими фарами і чорними перемичками – тому підтвердження. Потужний дизайн підкреслює динаміку автомобіля. Денні ходові вогні з чотирма світлодіодами входять до базової комплектації усіх моделей.
Дверні ручки ергономічно інтегровано в кузов, а ковані диски ваблять око філігранною довершеністю.
Задню частину автомобіля увінчує решітка з вертикальними планками на задній кришці. Не менш оригінальний вигляд мають тривимірні задні габаритні ліхтарі та відбивачі, інтегровані в отвори для випуску повітря, а також здвоєні вихлопні патрубки.
З кожним новим елементом дизайну 911 Turbo набуває дедалі виваженішої, центрованішої, досконалішої зовнішності. На додачу до всіх зазначених переваг 911 Turbo Cabriolet має легкий, але при цьому дуже міцний тканинний тент з магнієвими каркасом.
Інтер’єр не поступається у динамічності екстер’єрові. Цього вдалося досягнути, насамперед, завдяки керму нового покоління, створеному на базі керма суперкара 918 Spyder.
Інтер’єр не поступається у динамічності екстер’єрові. Цього вдалося досягнути, насамперед, завдяки керму нового покоління, створеному на базі керма суперкара 918 Spyder.
Воно має підрульові перемикачі передач, перемикач 4 РЕЖИМІВ руху, а також опційний пульт управління різними системами автомобіля.
Моделі 911 Turbo — це Porsche в чистому вигляді. Уособлення стилю і вектора нашого розвитку. Це наша істинна сутність – спортивна і самобутня. Нею до нас промовляє голос вічності.
З першого погляду стає зрозуміло, що новий 911 Turbo таїть під капотом вражаючу потужність. Її джерелом є опозитний двигун бітурбо з робочим об’ємом 3,8 л, розташований в задній частині автомобіля.
З першого погляду стає зрозуміло, що новий 911 Turbo таїть під капотом вражаючу потужність. Її джерелом є опозитний двигун бітурбо з робочим об’ємом 3,8 л, розташований в задній частині автомобіля. У цифрах: 397 кВт (540 к.с.). Максимальний крутний момент: 710 Нм. З опцією Launch Control 911 Turbo розганяється до 100 км/год всього за 3,0 с, а максимальна швидкість становить 320 км/год.
Коробка передач Porsche Doppelkupplung (PDK) і активний повний привод Porsche Traction Management (PTM) забезпечують раціональну передачу крутного моменту на всі 4 колеса та високу динаміку і оптимальне зчеплення з дорогою.
Завдяки системі Porsche Active Aerodynamics (PAA) переваги їзди на високій швидкості з низьким коефіцієнтом аеродинамічного опору, що сприяє економії палива, тепер доступні й у повсякденній експлуатації. Висока динаміка забезпечується 20-дюймовими колесами 911 Turbo, системою керування задніми колесами, системою управління активною підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM) та системою підвищення динаміки і стійкості Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) з електронно керованим блокуванням заднього диференціалу.
Спортивні характеристики посилено пакетом Sport Chrono з перемикачем режимів руху на кермі, коробкою передач PDK, ходовою частиною і системою управління задніми колесами. Функція Overboost і динамічні опори двигуна гарантують ще більш спортивну настройку мотора.
Спортивний стиль домінує і в салоні, де все спрямовано на просте і продумане управління. Високий рівень комфорту забезпечується шкіряним оздобленням, спортивними сидіннями з електронним регулюванням, новою системою Porsche Communication Management (PCM) з опцією Connect Plus і аудіосистемою BOSE® Surround Sound, з якісним звуком якої може змагатися хіба що неповторне звучання обертонів двигуна Porsche.
Стандартна комплектація всього модельного ряду 911 здатна задовольнити найвибагливіші смаки, утім Porsche пропонує опцію індивідуалізації автомобіля у повній відповідності до Ваших уподобань.
Потужність вимагає надійної основи. У моделей 911 Turbo цією основою є шестициліндровий бітурбо двигун заднього розташування об’ємом 3,8 л.
Потужність вимагає надійної основи. У моделей 911 Turbo цією основою є шестициліндровий бітурбо двигун заднього розташування об’ємом 3,8 л. Для моделей 911 типовим є горизонтальне та низьке розташування опозитного двигуна, що дозволяє покращити збалансованість, мінімізувати вібрації та домогтися низького центру ваги. 2 турбонагнітачі зі змінною геометрією турбіни (VTG) забезпечують чутливий відгук та високі показники крутного моменту й потужності.
Двигун представлено у двох варіантах потужності. У моделях 911 Turbo та 911 Turbo Cabriolet вона становить 397 кВт (540 к. с.).
Моделі 911 Turbo S розвивають потужність 427 кВт (580 к. с.) завдяки збільшеним турбонагнітачам та електронному управлінню двигуном, що підвищує його продуктивність.
Попри збільшену потужність у порівнянні з попередніми моделями, витрата пального і викиди CO2 є відчутно нижчі. Це стало можливим завдяки застосуванню технологій ефективного використання палива, до яких належать технологія безпосереднього впорскування бензину, система VarioCam Plus, що керує положенням розподільних валів впускних клапанів та їхнім ходом, а також функції старт/стоп та рух накатом.
911 Turbo S має ще одну перевагу,— його двигун, попри високу потужність, має низьку масу, що дозволяє поліпшити маневреність і знизити витрату пального. Двигун має легку металеву конструкцію з інтегрованою системою змащування із сухим картером. Ковані шатуни і алюмінієві поршні ходять в циліндрах зі сплаву алюмінію і кремнію.
Все це дозволяє створити унікальне відчуття під час руху, властиве лише 911 Turbo. Ви можете насолодитися винятковою потужністю двигуна при надзвичайно низькій витраті пального, що робить їзду на 911 Turbo направду неповторною.
Які улюблені теми для обговорень серед наших інженерів? Швидкість та зручність перемикання передач! У коробці передач PDK ці показники доведено до досконалості.
Які улюблені теми для обговорень серед наших інженерів? Швидкість та зручність перемикання передач! У коробці передач PDK ці показники доведено до досконалості. Що це дає вам? Безпрецедентну зручність у перемиканні передач за мілісекунди без переривання тягового зусилля.
У PDK сім передач. Із першої по шосту передачі мають спортивні передатні числа, а максимальна швидкість досягається на шостій. Сьома передача підвищувальна, вона знижує оберти двигуна, що дозволяє знизити витрату пального.
Фактично PDK складається з двох коробок передач, змонтованих в одному корпусі. Щойно крутний момент передано до коліс через зчеплення першого модуля коробки, у другому модулі включається наступна передача. Під час зміни передач одночасно виконується розмикання одного зчеплення і замикання іншого.
Залежно від режиму перемикань (Normal, SPORT або SPORT PLUS) зміна передач відбувається по-спортивному або з акцентом на комфортабельність.
Залежно від умов руху можливий так званий рух накатом. При цьому двигун відключається від трансмісії, що дозволяє уникнути його гальмуючого моменту.
Залежно від умов руху можливий так званий рух накатом. При цьому двигун відключається від трансмісії, що дозволяє уникнути його гальмуючого моменту. Автомобіль оптимально використовує свою кінетичну енергію і може вільно котитися тривалий час. Це значно знижує витрату пального. Економії пального також сприяє функція Auto Start Stop, що входить до стандартної комплектації.
Система Porsche Traction Managemen (PTM), що входить до стандартної комплектації, охоплює активний повний привод з електронно керованою багатодисковою муфтою.
Система Porsche Traction Managemen (PTM), що входить до стандартної комплектації, охоплює активний повний привод з електронно керованою багатодисковою муфтою, яка розподіляє крутний момент між задньою віссю з постійним приводом і передньою віссю.
Якщо при розгоні задні колеса починають буксувати, багатодискова муфта скеровує більше крутного моменту на передні колеса, а антибуксувальна система (ASR) запобігає їхньому прослизанню. При входженні в поворот на передні колеса перерозподіляється рівно стільки крутного моменту, скільки необхідно для оптимальної поперечної стійкості. У поєднанні із системою Porsche Stability Management (PSM) система PTM забезпечує належний розподіл крутного моменту для досягнення оптимальної тяги.
Входить до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo.
Система підвищення динаміки руху і стійкості PTV Plus входить до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo. Для підвищення динаміки і стійкості автомобіля ця система застосовує перерозподіл крутного моменту на задніх колесах, а також електронно кероване блокування заднього диференціала.
PTV Plus поліпшує керованість і точність руху. На високих швидкостях, а також при прискоренні на виході з повороту блокування заднього диференціала з функцією зміни крутного моменту забезпечує автомобілеві більшу стійкість.
Які в цьому переваги для водія? Надзвичайна стабільність руху, просте керування і неперевершена тяга, а також ідеальна маневреність на будь-яких швидкостях, точна керованість і збалансований відгук на зміну навантаження. Що ще? Неперевершене задоволення при кожному маневрі та повороті!
Пакет Sport Chrono: порція адреналіну і мурашки по шкірі одним натисканням кнопки!
Пакет Sport Chrono: порція адреналіну і мурашки по шкірі одним натисканням кнопки! Sport Chrono налаштовує ходову частину, двигун і коробку передач на спортивний режим і дозволяє насолодитися гоночними відчуттями.
Перемикач режимів руху на кермі запозичено у 918 Spyder. Усе як у кокпіті справжнього гоночного автомобіля. Не знімаючи руки з керма, ви можете вибрати один із 4 режимів: Normal, SPORT, SPORT PLUS та Individual, який дозволяє адаптувати настройки автомобіля до власного стилю водіння.
При активованому режимі SPORT і повному розгоні підвищується максимальний тиск наддування в нижньому і середньому діапазоні обертів. Завдяки цьому максимальний крутний момент зростає на 50 Нм, досягаючи у моделей 911 Turbo значення у 710 Нм, а у 911 Turbo S — у 750 Нм.
У режимі SPORT PLUS відгук двигуна пришвидшується, а коробка PDK орієнтується на найкоротший час перемикання передач, вибираючи оптимальні моменти для досягнення максимального прискорення і активної зміни передач.
Система управління активною підвіскою Porsche Active Suspension Management (PASM), система управління задніми колесами і система Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) забезпечують автомобілеві спортивну амортизацію і точність проходження поворотів, одночасно покращуючи контакт із дорогою. У режимі SPORT PLUS передній спойлер і заднє антикрило, які входять до системи Porsche Active Aerodynamics (PAA), налаштовано на гоночний режим.
Система Launch Control сприяє максимально швидкому розгонові, так званому гоночному стартові.
Функція SPORT Response пропонується в комплектації моделей 911 Turbo вперше. Натискання кнопки, розташованої в центрі перемикача РЕЖИМІВ руху, налаштовує двигун і коробку передач на максимальну віддачу. Це означає досягнення максимальних показників упродовж 20 секунд, наприклад, для здійснення обгону. Графічний таймер на панелі приладів показує час, який залишився до дезактивації функції.
Ця оснащена електронним керуванням система зводить до мінімуму вібрації й коливання трансмісії й двигуна.
Ця оснащена електронним керуванням система зводить до мінімуму вібрації й коливання трансмісії й двигуна. Вона поєднує у собі якості як жорстких, так і м’яких опор, покращуючи стійкість автомобіля і забезпечуючи високий рівень комфорту водієві.
Ходова частина моделей 911 Turbo дозволяє плавно маневрувати навіть на великих швидкостях.
Ходова частина моделей 911 Turbo дозволяє плавно маневрувати навіть на великих швидкостях. При цьому стійкість автомобіля, як і керованість на поворотах, залишається незмінною. Цьому сприяють, зокрема, великі 20-дюймові колеса. Новинкою є алюмінієвий задній підрамник, що дозволяє ще більше знизити масу автомобіля.
За допомогою системи управління задніми колесами підвищуються придатність до повсякденної експлуатації автомобіля та його спортивні якості.
За допомогою системи управління задніми колесами підвищуються придатність до повсякденної експлуатації автомобіля та його спортивні якості.
На швидкості до 50 км/год система повертає задні колеса у протилежний відносно передніх коліс бік. Це дозволяє фактично скоротити колісну базу. Радіус повороту зменшується, входження в нього стає значно динамічнішим, а процес паркування відчутно полегшується.
На швидкості понад 80 км/год система повертає задні колеса у той самий бік, що й передні. У результаті колісна база збільшується, а стійкість автомобіля при швидкісному маневруванні на автомагістралі підвищується.
На швидкості 50–80 км/год, у залежності від умов руху, відбувається постійна зміна напрямів повороту задніх коліс. Завдяки високим стабілізуючим якостям системи вдалося звести передатне число керованості на передніх колесах до навколонульового діапазону. Перевага — вища маневреність без втрати стійкості на високих швидкостях.
PASM — це електронна система управління амортизаторами.
PASM — це електронна система управління амортизаторами. Залежно від обраного режиму, стилю водіння і стану дороги вона автоматично вибирає оптимальну жорсткість амортизаторів.
Розгойдування кузова зазвичай проявляється під час руху з інтенсивними фазами розгону і гальмування або на бездоріжжі. Знизити його дозволяє система PASM, яка є постійно активною і автоматично реагує на ситуацію на дорозі.
Система регулювання ходової частини PDCC входить до базової комплектації моделей 911 Turbo S.
Система регулювання ходової частини PDCC входить до базової комплектації моделей 911 Turbo S і служить для активної протидії кренам та запобігає нахиленню кузова при проходженні поворотів, а також знижує розгойдування автомобіля на вибоїстій дорозі.
Переваги – покращена динаміка і комфорт за будь-якої швидкості. А також оптимізована точність входження в поворот і збалансована реакція на зміну навантаження.
20-дюймові колеса 911 Turbo
Ковані, з полірованими, шліфованими спицями — для зменшення ваги самого колеса і безпружинних мас.
20-дюймові колеса 911 Turbo
Ковані, з полірованими, шліфованими спицями — для зменшення ваги самого колеса і безпружинних мас.
20-дюймові колеса 911 Turbo з центральним запірним пристроєм
Коване чорне алюмінієве колесо, частково шліфоване. Воно надзвичайно легке і встановлює нові стандарти як для ходових якостей, так і для дизайну. Колесо має центральний запірний пристрій, хромовану кришку маточини з кольоровим гербом Porsche і противикрадні болти.
20-дюймові колеса Sport Classic
На замовлення пропонуються ковані легкосплавні диски Sport Classic, що становлять цільну конструкцію з 5 спицями. Спиці і маточина пофарбовані в сріблястий колір GT Silver Metallic, а борт обода шліфований. Кришку маточини прикрашає кольоровий герб Porsche.
Контроль тиску в шинах (TPM)
До стандартної комплектації всіх моделей входить система контролю тиску в шинах (TPM). За допомогою дисплея бортового комп’ютера вона попереджає про поступове або раптове падіння тиску.
Ця опційна система здійснює підйом передньої частини кузова на висоту до 40 мм за швидкості не більше 35 км/год.
Ця опційна система здійснює підйом передньої частини кузова на висоту до 40 мм за швидкості не більше 35 км/год. Завдяки цій системі бордюри, «лежачі поліцейські» і в’їзд у гараж перестають бути перешкодою для Вашого автомобіля.
Усі моделі 911 Turbo мають активну аеродинаміку, за якої передній спойлер і заднє антикрило з багатопозиційним регулюванням займають одне з трьох можливих положень.
Усі моделі 911 Turbo мають активну аеродинаміку, за якої передній спойлер і заднє антикрило з багатопозиційним регулюванням займають одне з трьох можливих положень. У першому положенні (Start) передній спойлер і заднє антикрило повністю прибрано. Це підвищує придатність автомобіля до умов повсякденної експлуатації, оскільки знижується небезпека зачепити бордюр, «лежачого поліцейського» чи іншу перешкоду. Крайка спойлера добре захищена.
У другому положенні (Speed), за швидкості понад 120 км/год, спойлер і антикрило висуваються частково, забезпечуючи високий рівень стійкості, зниження аеродинамічного опору і дозволяючи досягнути максимального прискорення.
Третє положення (Performance) активується кнопкою спойлера або увімкненням режиму SPORT PLUS.
Передній спойлер і заднє антикрило висунуті повністю. На крайці переднього спойлера стає видно логотип turbo або turbo S. Окрім того, заднє антикрило стає під кутом 15 градусів. Завдяки значній притискній силі на передній і задній осях автомобіль може повністю проявити свій швидкісний потенціал, наприклад, на гоночній трасі. Велика притискна сила покращує гальмування на високих швидкостях.
Porsche Active Aerodynamics (PAA) – система, яка ідеально поєднує в собі придатність до повсякденної експлуатації, ефективність і спортивні якості.
PSM — це електронна система регулювання курсової стійкості автомобіля в гранично динамічному режимі.
PSM — це електронна система регулювання курсової стійкості автомобіля в гранично динамічному режимі. Вона також служить для підвищення безпеки руху. При прискоренні на дорогах з вологою поверхнею або на поверхнях з низьким рівнем зчеплення PSM покращує тягове зусилля за допомогою автоматичного блокування міжколісних диференціалів (ABD) та антибуксувальної системи (ASR), забезпечуючи високий рівень стійкості і безпеки руху за неперевершеної маневреності.
В режимі SPORT система PSM активується пізніше. Гальмування перед поворотом відбувається динамічніше. Система PSM уможливлює спортивний стиль водіння при гальмуванні перед поворотом і при прискоренні на виході з нього. Переведення системи PSM в режим очікування дозволяє підвищити маневреність ще більше, але система залишається активною у фоновому режимі.
Світлодіодні фари
Світлодіодні фари, що поставляються у стандартній комплектації, усередині мають ступінчасту конструкцію з двох корпусів.
Світлодіодні фари
Світлодіодні фари, що поставляються у стандартній комплектації, усередині мають ступінчасту конструкцію з двох корпусів. Лампи денного світла інтегровано в кожну фару у вигляді чотирьох світлодіодів, оточених світловим кільцем.
Як це працює? Яскраве діодне світло, близьке до денного, відмінно освітлює дорогу, завдяки чому очі майже не втомлюються. Дорога оптимізовано освітлюється безпосередньо перед автомобілем, з боків і далеко попереду.
Система Porsche Dynamic Light System (PDLS) та система Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS+)
Динамічне поворотне світло PDLS дозволяє спрямовувати промені фар в центр освітленого діапазону в залежності від кута повороту керма і швидкості руху.
У моделей 911 Turbo S світлодіодні фари оснащено системою PDLS+. Окрім всіх функцій, що пропонує система PDLS, система PDLS+ забезпечує динамічне управління дальнім світлом. Система активується щойно швидкість перевищує 60 км/год і розпізнає світло зустрічних і попутних автомобілів. При цьому дальність світлового конуса може адаптуватися до конкретної ситуації на дорозі.
Висока гальмівна потужність має для нас не менше значення, ніж загальна потужність автомобіля.
Висока гальмівна потужність має для нас не менше значення, ніж загальна потужність автомобіля. У моделей 911 Turbo гальма мають 6-поршневі алюмінієві моноблочні фіксовані супорти на передніх колесах і 4-поршневі алюмінієві моноблочні фіксовані супорти на задніх. Діаметр передніх і задніх гальмівних дисків становить 380 мм.
Моноблочні гальмівні супорти мають закриту конструкцію. Переваги: знижена маса за підвищеної формостійкості та надзвичайна чіткість функціонування навіть за екстремальних навантажень. Хід педалі короткий, а гальмування точне. Гальмівні диски мають перехресну перфорацію для поліпшення характеристик спрацьовування за умов підвищеної вологості.
До стандартної комплектації моделей 911 Turbo S входять керамічні гальма Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB). Перехресно перфоровані керамічні гальмівні диски PCCB мають на передніх колесах діаметр 410 мм, а на задніх 390 мм, забезпечуючи поліпшену гальмівну потужність.
Застосування 6-поршневих алюмінієвих моноблочних фіксованих супортів на передніх колесах і аналогічних 4-поршневих супортів на задніх колесах забезпечує дуже високе і, що найбільш важливо, стабільне гальмівне зусилля.
Головною перевагою керамічної гальмівної системи є низька маса гальмівних дисків — вони приблизно на 50% легші за стандартні диски аналогічної конструкції та розміру. Це знижує безпружинні та обертові маси, забезпечуючи поліпшене зчеплення з дорогою, високий рівень комфорту під час їзди, зокрема на нерівних дорогах, та неперевершену маневреність і керованість.
Передові технології дозволяють цілеспрямовано застосовувати спеціальні матеріали у найбільш ефективний спосіб.
Інноваційна структура кузова моделей 911 Turbo задовольняє дві важливі вимоги: по-перше, високу динаміку руху завдяки винятковій жорсткості кузова, по-друге, зменшену масу автомобіля завдяки використанню раціональних полегшених конструкцій.
Передові технології дозволяють цілеспрямовано застосовувати спеціальні матеріали у найбільш ефективний спосіб. У структурі кузова ми застосовуємо тонкостінні сорти сталі, які мають дуже високу жорсткість. Окрім того, ми широко застосовуємо алюміній, наприклад, для даху, днища, дверей, кришок моторного відсіку та багажника.
Несучі елементи кокпіта і центральної консолі виготовлено з легкого магнію. Використання полегшених матеріалів дозволяє знизити загальну масу автомобіля, а отже, і витрату пального.
Повнорозмірні подушки безпеки для водія і переднього пасажира спрацьовують у два етапи залежно від інтенсивності та виду зіткнення.
Повнорозмірні подушки безпеки для водія і переднього пасажира спрацьовують у два етапи залежно від інтенсивності та виду зіткнення. При незначних зіткненнях подушки розкриваються частково.
До системи Porsche Side Impact Protection System (POSIP) входять бічні протиударні бруси в дверях і дві подушки безпеки з кожного боку. У бокові частини сидінь інтегровано подушки безпеки для захисту грудної клітки, а в дверні панелі — подушки для захисту голови, які розкриваються знизу вгору.
Спортивна зовнішність доповнюється інтер’єром без тіні легковажності — він виключно практичний та орієнтований на водія.
Спортивна зовнішність доповнюється інтер’єром без тіні легковажності — він виключно практичний та орієнтований на водія. Досконала техніка, чітка логіка управління. Наприклад, двозонний клімат-контроль або кнопка регулювання ходової частини. Вам не варто відволікатися на тривалі пошуки в меню - Ви можете відразу зосередитись на найважливішому — на дорозі.
В оздобленні інтер’єру використано високоякісні матеріали, які підкреслюють спортивний характер автомобіля. Шкіряний салон входить до базової комплектації моделей 911 Turbo, у тому числі шкіряні сидіння та шкіряна оббивка дверей, а також приладової та бічних панелей. У стандартній комплектації версій Coupé оббивка стелі виконана з алькантари, що довела свою практичність в автоспорті. Моделі 911 Turbo S мають карбонові декоративні оправи приладової панелі, центральної консолі та дверей.
Для підкреслення індивідуального стилю водія інтер’єр може бути оформлений у двох стандартних або вибраних кольорах, а також із застосуванням таких матеріалів, як карбон, алюміній і червоне дерево.
Спортивні сидіння з електроприводом
Висоту сидіння, кут нахилу спинки та довжину подушки можна змінювати за допомогою функції електрорегулювання.
Спортивні сидіння з електроприводом
Висоту сидіння, кут нахилу спинки та довжину подушки можна змінювати за допомогою функції електрорегулювання. Сидіння також мають поздовжнє регулювання і 4-позіційну поперекову опору.
Інтегрований пакет пам’яті опрацьовує дані про положення зовнішніх дзеркал заднього виду і всі положення сидіння водія, а також налаштування керма, світлотехніки, склоочисників, системи кондиціонування, центрального замка, системи PCM та панелі приладів.
Адаптивні спортивні сидіння Plus
Адаптивні спортивні сидіння Plus входять до стандартної комплектації 911 Turbo S та 911 Turbo S Cabriolet. Завдяки тугій оббивці бічних валиків і додатковій опорі для плечей ці сидіння забезпечують ідеальну підтримку водієві й пасажирам.
Бічні валики подушки і спинки можуть індивідуально регулюватися для підвищення комфорту в далеких поїздках або для надійної бічної підтримки на звивистих дорогах. В адаптивних спортивних сидіннях Plus також доступна функція пам’яті для всіх положень сидіння водія (крім бічних валиків).
Спортивні сидіння Plus*
На вибір без додаткової плати можна замовити спортивні сидіння Plus з електрорегулюванням висоти сидіння і кута нахилу спинки, а також з поздовжнім механічним регулюванням. Чітко виражені бічні валики подушки і спинки мають жорстку спортивну набивку і забезпечують бездоганну бічну підтримку. Як і в адаптивних аналогах спортивних сидінь Plus, тильний бік спинки виконано в сріблясто-сірому кольорі (моделі 911 Turbo) або обтягнуто шкірою (моделі 911 Turbo S).
Спортивні ковшоподібні сидіння**
Опція в гоночному стилі: спортивні ковшоподібні сидіння зі складаною спинкою, вбудованою подушкою безпеки для захисту грудної клітки і ручним регулюванням у поздовжньому напрямі. «Ківш» сидіння виготовлено з армованого скло- та вуглепластику, а поверхня оброблена карбоном, що імітує тканинне покриття.
Шарніри спинки кріпляться високо в бічних валиках, гарантуючи характерну для гоночних «ковшів» підтримку нижньої частини тулуба.
Задні сидіння цього спортивного автомобіля надзвичайно зручні, а простір за ними може використовуватися як додаткове місце для багажу.
Завдяки складним спинкам сидінь моделі 911 Turbo Coupé мають достатньо простору в задній частини салону для багажу об’ємом 260 л, а в моделях 911 Turbo Cabriolet — 160 л.
Кріплення для установки дитячого крісла із системою ISOFIX та якірним ременем входять до стандартної комплектації задніх сидінь. Можна також замовити кріплення під ISOFIX для переднього сидіння з деактивацією подушки безпеки.
Обігрів і вентиляція сидінь
Для всіх сидінь на замовлення без додаткової плати пропонується триступенева система обігріву подушок і спинок усіх сидінь, а також бічних валиків передніх сидінь. На замовлення ми також оснащуємо сидіння (за винятком спортивних «ковшів») системою вентиляції. Активна вентиляція перфорованої центральної частини подушки і спинки, а також пасивна вентиляція бічних валиків сприяють активному відведенню повітря, чим забезпечується приємний сухий мікроклімат навіть за сильної спеки.
*До цієї опції не входить стандартний пакет пам’яті.
** Дитячі крісла заборонено встановлювати на спортивні ковшоподібні сидіння.
Нове спортивне кермо GT має електрорегулювання висоти й вильоту, перемикач режимів руху з кнопкою SPORT Response і дві пелюстки перемикання передач.
Нове спортивне кермо GT має електрорегулювання висоти й вильоту, перемикач режимів руху з кнопкою SPORT Response і дві пелюстки перемикання передач, виготовлені зі спеціального сплаву та зручно розташовані за правою і лівою спицею керма. Опційно пропонується кермо з валиками і кнопками управління функціями аудіо- та комунікаційної системи, а також бортового комп’ютера. На ободі керма розташовано кнопку його обігріву. Окрім спортивної привабливості кермо має високий рівень комфорту.
Адаптивний круїз-контроль із системою Porsche Active Safe (PAS)
Круїз-контроль — опційна система, що входить до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo.
Адаптивний круїз-контроль із системою Porsche Active Safe (PAS)
Круїз-контроль — опційна система, що входить до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo, вона автоматично регулює швидкість залежно від дистанції до автомобіля попереду. Радарний датчик контролює зону до 200 м на дорозі перед автомобілем. При надто швидкому наближенні до переднього автомобіля система Porsche Active Safe (PAS) подає звуковий та візуальний попереджувальний сигнал. Тиск у гальмівному приводі короткочасно збільшується та за необхідності здійснюється гальмування. Розпочате водієм гальмування може бути автоматично посилено до екстреного.
Система допомоги при перестроюванні
Опційна система, яка за допомогою радарних датчиків контролює зону позаду автомобіля та «мертві» зони з усіх боків. Починаючи зі швидкості 15 км/год, система інформує водія візуальним сигналом у дзеркалі заднього виду про автомобілі, що наближаються ззаду або перебувають у «мертвій» зоні. Система допомоги при перестроюванні підвищує комфорт і безпеку їзди, зокрема, під час руху автомагістраллю. Система не втручається у процес управління автомобілем і може бути відключена за бажанням водія.
Система допомоги при паркуванні та камера заднього виду
Передні й задні датчики системи допомоги при паркуванні і камера заднього виду входять до стандартної комплектації всіх моделей 911 Turbo. Частота подачі звукових сигналів дозволяє оцінити відстань до перешкоди. Разом зі звуковим попередженням водій отримує візуальну інформацію на центральний дисплей. Камера заднього виду допомагає під час паркування та під час руху заднім ходом, виводячи зображення на екран системи PCM.
Індикатор обмеження швидкості
Індикатор обмеження швидкості інформує про початок і кінець зони, у якій заборонено обгін чи встановлено швидкісний ліміт, на основі даних, отриманих з відеокамери, виводячи повідомлення на екран приладової панелі та на екран системи PCM.
Ви можете залишати ключ від автомобіля в кишені, оскільки щойно ви торкнетеся ручки дверей або наблизитеся до багажника, опційна система Porsche Entry & Drive запросить код доступу, збережений у ключі.
Ви можете залишати ключ від автомобіля в кишені, оскільки щойно ви торкнетеся ручки дверей або наблизитеся до багажника, опційна система Porsche Entry & Drive запросить код доступу, збережений у ключі. Якщо код правильний, двері й багажник відімкнуться самі. Для запуску або вимкнення двигуна слугує електричний вимикач запалювання.
Аудіосистема Surround Sound від компанії BOSE® входить до стандартної комплектації та оптимально адаптована до специфічної акустики салону моделей 911 Turbo.
Аудіосистема Surround Sound від компанії BOSE® входить до стандартної комплектації та оптимально адаптована до специфічної акустики салону моделей 911 Turbo.
12 динаміків загальною потужністю 555 Вт забезпечують вражаючу якість звуку. У моделях 911 Turbo підсилювач сабвуфера інтегровано в основний підсилювач, що дозволило зробити його легшим на 6 кг. Активна система дозволяє оптимально адаптувати кожен динамік до умов салону і перетворює 911 Turbo на справжній концертний зал на колесах. Найшвидший у світі концертний зал.
Відтворення ведеться в режимі стерео або, за бажанням, у режимі об’ємного звуку (Surround), який генерується за допомогою технології BOSE® Centerpoint® 2.
Функція шумокомпенсації AudioPilot®, яка є запатентованою BOSE® технологією для аудіосистем, постійно вимірює шум у салоні та автоматично адаптує відтворення, підтримуючи постійний звуковий потік. За будь-яких умов руху. У режимі реального часу.
Ви ніби перебуваєте в коловороті потужного звуку!
Коли два видатні німецькі виробники об’єднують зусилля, результатом стає дещо особливе. Йдеться про Porsche та берлінську фірму Burmester® — одного з найавторитетніших виробників преміум-аудіотехніки у світі.
Коли два видатні німецькі виробники об’єднують зусилля, результатом стає дещо особливе. Йдеться про Porsche та берлінську фірму Burmester® — одного з найавторитетніших виробників преміум-аудіотехніки у світі. Аудіосистема Burmester® High-End Surround Sound, яка пропонується в якості опції для всіх моделей Cayenne, поєднує найсучасніші технології, безкомпромісну екстравагантність та неперевершену якість звучання. Переваги системи Burmester® визначаються низкою деталей і єдиною метою – досконалим звуком.
Систему оснащено 12-канальним підсилювачем загальною потужністю 821 Вт, 12 динаміками, включаючи активний сабвуфер із 300-ваттним підсилювачем класу D із загальною площею мембран понад 1340 см² та діапазоном частот від 35 Гц до 20 кГц.
При цьому система Burmester® використовує запатентований сабвуфер, філігранно вбудований у структуру кузова. Технологія частотної фільтрації ідентична за характеристиками до домашніх акустичних систем цієї компанії. Аналогові та цифрові фільтри оптимально підібрані та налаштовані відповідно до місця їхнього розташування. Високочастотні стрічкові динаміки (Air MotionTransformer, AMT) забезпечують чисту та ідентичну передачу високих частот з прекрасним рівнем стабільності. Всі динаміки ідеально адаптовані один до одного і гарантують неперевершену якість звучання басів, об’ємність та чіткість звуку.
Результат — природний і насичений об’ємний звук навіть за максимальної гучності.
Система Porsche Communication Management (PCM) є центральним блоком управління інформаційно-розважальними програмами і входить до стандартної комплектації на всіх моделях.
Удосконалена інформаційно-розважальна система Porsche Communication Management (PCM) є центральним блоком управління інформаційно-розважальними програмами і входить до стандартної комплектації на всіх моделях. PCM оснащена сенсорним дисплеєм з високою роздільною здатністю та інтегрованим датчиком наближення, які роблять користування системою простою і зручною.
Інформаційно-розважальні системи вмикаються тієї миті, коли ви під’єднуєте свій iPhone® чи будь-який інший пристрій до PCM. Ви можете підключати свої пристрої через USB-порт або лінійний вхід AUX. Для вашої колекції музики CD/DVD-привод доповнено внутрішнім жорстким диском („Jukebox“) та двома зчитувачами SD-карт. Щойно ви вставили носій з аудіофайлами, ви можете відтворювати їх за допомогою музичного програвача в центрі PCM.
Bluetooth®-з’єднання автоматично встановлюється з телефонами, що підтримують профіль Handsfree Profile (HFP), тому ви можете навіть не виймати телефону з кишені.
Для отримання інформації про наявність у вашому регіоні всіх функцій та послуг, зазначених вище та у розділі "Porsche Connect", будь-ласка, скористайтеся конфігуратором або зверніться до дилерського центру Porsche.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Модуль підключення Connect Plus забезпечує максимальні можливості зв’язку для вашого Porsche. Він оснащений телефонним модулем LTE зі зчитувачем SIM-карти, для зручності, відмінного прийому й оптимізованої якості голосу.
Модуль підключення Connect Plus забезпечує максимальні можливості зв’язку для вашого Porsche. Він оснащений телефонним модулем LTE зі зчитувачем SIM-карти, для зручності, відмінного прийому й оптимізованої якості голосу. Бездротова точка доступу в Інтернет надає доступ до мережі з клієнтських пристроїв, що мають увімкнений WLAN (ноутбуки, планшети, смартфони).
Відсік для смартфону на центральній консолі пересилає сигнал вашого мобільного телефону до зовнішньої антени автомобіля, заощаджуючи енергію акумулятора і забезпечуючи оптимальний прийом. Ви можете також підключити ваш смартфон для відтворення його медіа-контенту або поставити його на зарядження.
Модуль підключення Connect Plus дозволяє користуватися широким діапазоном сервісів Porsche Connect.
Вивільніть більше дозвілля з буденності й делегуйте невирішені питання вашому спортивному автомобілю, щоб проводити більше часу за кермом свого Porsche.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
З Porsche Connect та модулем підключення Connect Plus ви матимете доступ до низки корисних сервісів, у т. ч. до таких, як інформація про затори на дорогах.
З Porsche Connect та модулем підключення Connect Plus ви матимете доступ до низки корисних сервісів, у т. ч. до таких, як інформація про затори на дорогах. Відтак ви можете бути впевнені, що рухаєтеся найшвидшим маршрутом до місця призначення. Протягом усього шляху вам надходитиме оновлена інформація про чинну ситуацію на дорозі.
Поки ви в дорозі, сервіси GOOGLE® Street View та GOOGLE® Earth нададуть вам 360-градусну панораму незнайомого місця призначення та його супутникові фотографії на карті PCM.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Окрім низки смарт-послуг Porsche Сonnect пропонує два додатки для смартфонів.
Окрім низки смарт-послуг Porsche Сonnect пропонує два додатки для смартфонів. Перший додаток, Porsche Car Connect, дає змогу використовувати смартфон або Apple Watch® для отримання даних про транспортний засіб і віддаленого контролю функцій автомобіля. Система відстеження Porsche Vehicle Tracking System (PVTS), яка є одним із компонентів цього додатка, дозволяє віддалено визначити місце перебування викраденого автомобіля майже на всій території Європи.
Другим додатком є Porsche Сonnect. З його допомогою ви можете надсилати заплановані місця призначення до вашого Porsche перш ніж вирушити в дорогу. Щойно ваш смартфон підключився до PCM, ви можете переносити в його пам’ять пункти призначення і передавати їх безпосередньо до навігаційної системи. Тепер ви можете переглядати в PCM записи в календарі та використовувати пункти призначення для навігації. Функція потокового відтворення музики в додатку Porsche Connect забезпечить доступ до розмаїття музичних композицій.
На сторінці www.porsche.com/connect ви можете знайти додаткову інформацію про доступні додатки і сервіси.
Через вимоги законодавства окремих країн не всі моделі й функції устаткування доступні в певних країнах. Щоб отримати додаткові відомості про технічні характеристики обладнання для вашого регіону, будь-ласка, проконсультуйтеся в дилерському центрі Porsche.
Кожен автомобіль Porsche неповторний, як відбитки пальців. Така унікальність забезпечується послугою від Porsche Exclusive.
Кожен автомобіль Porsche неповторний, як відбитки пальців. Така унікальність забезпечується послугою від Porsche Exclusive.
Наша задача — створити саме такий автомобіль, який відповідає Вашим побажанням як з візуальної, так і технологічної точки зору. Зсередини та ззовні. Ми допоможемо змінити Ваш Porsche, незалежно від масштабу змін. Лише скажіть нам, чого ви бажаєте, — і ми докладемо всіх зусиль, щоб задовольнити Ваші вимоги, якщо це можна виконати з технічної точки зору. Ми зробимо Ваш автомобіль ще спортивнішим, зручнішим та, звичайно, абсолютно неповторним.
Що ж ми пропонуємо? Оригінальність, натхнення та ентузіазм, які відчуваються вже з першого моменту консультування нашим співробітником. Запорука унікальності — у ваших побажаннях. Це ж стосується і вибору матеріалів. Що б Ви не обрали — високоякісну шкіру, алькантару, дерево, алюміній або карбон, — ми приділимо увагу кожній деталі.
Представлені у нас зразки автомобілів можуть стати для Вас джерелом натхнення. Дайте волю фантазії і створіть автомобіль своєї мрії у Вашого дилера Porsche або за допомогою онлайн-конфігуратора.
Співробітники Porsche Exclusive в наших центрах підтримки клієнтів у Цуффенхаузене та Лейпцігу також будуть раді допомогти.
Продукти Porsche Tequipment, розроблені спеціально для Вашого 911 Turbo, дозволять індивідуалізувати автомобіль відповідно до ваших уподобань.
Продукти Porsche Tequipment, розроблені спеціально для Вашого 911 Turbo, дозволять індивідуалізувати автомобіль відповідно до ваших уподобань. Для продуктів Porsche Tequipment діють ті самі правила, що й для наших автомобілів: їх розробляють і випробовують у Вайсаху ті самі інженери та дизайнери, що створюють автомобілі Porsche.
Porsche Tequipment — зроблено з турботою про автомобіль, індивідуально для вашого Porsche!
Як щодо гарантії? На всі продукти Tequipment, які Ви обираєте для модифікації у офіційного дилера Porsche, розповсюджуються умови гарантії у повному обсязі.
Детальну інформацію про програму Porsche Tequipment Ви можете отримати у офіційних дилерів Porsche.
Щоб знайти необхідні продукти, скористайтеся інструментом пошуку аксесуарів Tequipment.
Автомомбілі Porsche демонструють, що навіть потужні спортивні автомобілі можуть мати помірні показники витрати пального і токсичності відпрацьованих газів.
Автомомбілі Porsche демонструють, що навіть потужні спортивні автомобілі можуть мати помірні показники витрати пального і токсичності відпрацьованих газів.
Забезпечується це завдяки ефективному використанню пального за допомогою таких технологій, як функція Auto Start Stop, управління тепловим режимом, рекуперація енергії гальмування і рух накатом. З іншого боку, нейтралізатори із системою двостороннього лямбда-регулювання забезпечують ефективне очищення відпрацьованих газів.
Раціонально полегшена конструкція є уособленням самосвідомості компанії Porsche.
Раціонально полегшена конструкція є уособленням самосвідомості компанії Porsche. Це проявляється в широкому застосування алюмінію, магнію, пластмас і листової сталі підвищеної міцності. Матеріали обираються відповідно до мети їхнього застосування, а для фарбування використовуються переважно екологічно чисті фарби на водяній основі. Синтетичні компоненти Porsche добре піддаються вторинному переробленню, кожна деталь має маркування для подальшої перероблення відповідно до категорії.
Інакше кажучи, близько 95% усіх компонентів 911 Turbo придатні для вторинного перероблення.
Усі моделі Porsche, включаючи 911 Turbo, розраховані на пальне із вмістом етанолу до 10%.
Усі моделі Porsche, включаючи 911 Turbo, розраховані на пальне із вмістом етанолу до 10%. Етанол покращує баланс СО2, оскільки біопальне отримують з рослин, що поглинають СО2 з атмосфери.
© 2016 Порше Центр Львів - офіційний дилер Порше. *Правова інформація